Pracovněprávní poradenství

Nemáte ve vaší společnosti právníky, kteří se specializují na pracovněprávní problematiku, jsou vaši právníci příliš zaneprázdnění nebo „jen“ potřebujete odbornou konzultaci v nějaké konkrétní záležitosti?​

Ať už se jedná o pravidelnou přípravu či úpravu dokumentů pro zaměstnance tak, aby odpovídaly legislativním požadavkům i nárokům korporací, nebo jednorázovou záležitost například v podobě sporu s bývalým zaměstnancem, máme pro vás řešení! Ve spolupráci s advokátní kanceláří JUDr. Kristýny Zavadilové vám nabízíme komplexní servis pracovněprávního poradenství. Kristýna Zavadilová se pracovněprávní problematikou zabývá již přes deset let a můžete se na ni obracet v následujících oblastech:

  • Přípravy, úpravy a posouzení všech druhů pracovněprávních dokumentů, např. pracovní smlouvy, dohody, dodatky, mzdové výměry a jiné
  • Úprava postavení statutárních orgánů, manažerské smlouvy, nastavení odměňování formou zaměstnaneckých podílů a opcí
  • Ukončování pracovně právních vztahů, individuální i hromadné propouštění
  • Nastavení vztahů k zaměstnaneckým dílům nebo vynálezům včetně software, ochrana know-how
  • Poradenství při zaměstnávání cizinců, vysílání zaměstnanců do zahraničí, přípravy a revize smluvních dokumentů a konzultace týkající se povinností souvisejících s vysíláním pracovníků
  • Přípravy vnitřních předpisů, směrnic, kolektivních smluv a etických kodexů a jejich revize,
  • GDPR problematika
  • Poradenství a analýzy v oblasti pracovního práva, odpovědi na dotazy týkající se pracovněprávní problematiky
  • Zastupování v pracovněprávních sporech týkajících se např. neplatného rozvázání pracovního poměru, odstupného, dlužné mzdy, odpovědnosti za škodu
  • Rozvržení pracovní doby, úprava pracovních podmínek
  • Odpovědnost zaměstnanců

Hodinová sazba za poradenství činí 2 500 Kč.

Máte pocit, že by se vám poradenství v pracovněprávní oblasti do budoucna hodilo? Pro rychlejší zprocesování spolupráce v této oblasti si dovolujeme přiložit dodatek ke smlouvě (ke stažení ZDE), který prosím v případě zájmu zašlete podepsaný zpět na naši adresu, k rukám Marty Rosové. Dodatek samozřejmě můžeme podepsat i kdykoliv v budoucnosti, až budete reálně potřebovat první konzultace.

Své dotazy či požadavky na konzultace nám můžete posílat buď prostřednictvím hotline.

V případě doplňujících dotazů jsem Vám kdykoli k dispozici.

Naše další řešení

Personalistika

Zaměstnanec není jen soubor archivovaných dokumentů. Je to člověk se svými potřebami, vlastnostmi a specifiky.

Řízení lidských zdrojů

Udržet a uřídit organizační strukturu někdy není jen tak.

Portál pro zaměstnance

Zjednodušte sobě a svým zaměstnancům práci s personálními daty a kontrolu nad událostmi.

Vašim potřebám na míru

Nákup licence

Získejte licenci Nugget SW do svého vlastnictví a využívejte ji tak dlouho, jak budete potřebovat. Nákupem získáte veškeré výhody softwaru, včetně pravidelných právních a mzdových aktualizací – v případě změny související legislativy se software novinkám automaticky přizpůsobí.

Pronájem licence

Nechcete nebo nemůžete jednorázově investovat do nákupu software? Pronajměte si licenci na Nugget SW a využívejte veškeré jeho výhody, včetně pravidelných právních a mzdových aktualizací.

Hostingové služby

S naším softwarem nemusíte řešit hardware ani “úložné prostory”, vystačíte si se svými počítači. Vše ostatní jde za námi. Vaše data budeme na našich cloudových serverech bezpečně uchovávat, spravovat i aktualizovat. V případě jakéhokoli zádrhelu obratem zajistíme nápravu.

Zaujali jsme vás?​

Rádi vám odpovíme na jakoukoli otázku.

Kontaktujte nás