Payminator

Usnadněte sobě a svým zaměstnancům práci s ročním zúčtováním daní

Naše jedinečná webová aplikace, která je plně integrovaná se mzdovým programem, kompletně řeší problematiku ročního zúčtování, měsíčních slev na dani a jejich pohodlnou správu jak pro zaměstnance, tak pro mzdové účetní a personalisty. Zaměstnanci už nemusí vyplňovat papírová „Prohlášení poplatníka k daním“ ani „Žádosti o roční zúčtování“, vystačí si s intuitivním a interaktivním formulářem, jehož vyplnění zabere jen pár minut. Mzdová účetní už nic přepisuje, prostě importuje. 

  • Neustálá kontrola a správa zaměstnanců nad svými uplatňovanými daňovými slevami a zvýhodněními.
  • Aplikace upozorňuje na nedodané podklady, blížící se termíny a připomíná, jaké dokumenty je třeba k uplatnění daňových slev a zvýhodnění dodat.
  • Zaměstnanci mohou do aplikace kdykoliv vstupovat a průběžně nahrávat potvrzení pro uplatnění měsíční daňové slevy.
  • Snadná komunikace mezi mzdovou účetní a zaměstnancem prostřednictvím Payminátora.
  • Všechny žádosti zaměstnanců o slevy a příslušné dokumenty kontroluje a schvaluje mzdová účetní.
  • Import uznaných měsíčních slev a zvýhodnění přímo do mzdového systému.
  • Aplikace archivuje veškeré vložené dokumenty, vyplněná potvrzení a prohlášení, takže je možné si je kdykoliv zkontrolovat a vytisknout. Zároveň si pamatuje již zadané údaje z předešlých let, takže každé další vyplňování formuláře je ještě rychlejší.
  • Všechny údaje, které zaměstnanec vyplní, se propíšou do oficiálního formuláře, takže mzdová účetní má tyto dokumenty k dispozici k dalšímu zpracování a evidenci mzdových údajů konkrétního zaměstnance a pro případné kontroly FÚ.
  • Aplikace je pravidelně aktualizována, takže vždy odpovídá aktuálně platné legislativě.
  • Vysoká míra zabezpečení, díky dvoufázové verifikaci při přihlášení, splňuje veškeré podmínky zákona o ochraně osobních údajů.
  • Zaměstnavatel má k dispozici statistiky a sestavy o zaměstnancích, díky kterým má dokonalý přehled nad celou administrativou daňových záležitostí všech zaměstnanců.
  • Aplikace umí česky a anglicky a je dostupná kdykoliv a odkudkoliv – 24 hodin denně, ze všech běžně používaných zařízení (PC, chytrý mobilní telefon, tablet).

Naše další řešení

Mzdy

Číslům a výplatním páskám rozumíme jako málokdo. Nechte za sebe pracovat náš program. Přesně, přehledně, spolehlivě.

Personalistika

Zaměstnanec není jen soubor archivovaných dokumentů. Je to člověk se svými potřebami, vlastnostmi a specifiky.

Portál pro zaměstnance

Zjednodušte sobě a svým zaměstnancům práci s personálními daty a kontrolu nad událostmi.

Vašim potřebám na míru

Nákup licence

Získejte licenci Nugget SW do svého vlastnictví a využívejte ji tak dlouho, jak budete potřebovat. Nákupem získáte veškeré výhody softwaru, včetně pravidelných právních a mzdových aktualizací – v případě změny související legislativy se software novinkám automaticky přizpůsobí.

Pronájem licence

Nechcete nebo nemůžete jednorázově investovat do nákupu software? Pronajměte si licenci na Nugget SW a využívejte veškeré jeho výhody, včetně pravidelných právních a mzdových aktualizací.

Hostingové služby

S naším softwarem nemusíte řešit hardware ani “úložné prostory”, vystačíte si se svými počítači. Vše ostatní jde za námi. Vaše data budeme na našich cloudových serverech bezpečně uchovávat, spravovat i aktualizovat. V případě jakéhokoli zádrhelu obratem zajistíme nápravu.

Zaujali jsme vás?​

Rádi vám odpovíme na jakoukoli otázku.

Kontaktujte nás