Moduly HR Portálu

Velkou předností HR Portálu je jeho modulárnost. V primárním nastavení najdete několik základních modulů, další si zvolíte podle potřeb a preferencí vaší společnosti.

 

Přehled

Vstupní branou do Portálu je úvodní obrazovka, která zaměstnancům po přihlášení nabídne přehled aktuálních osobních či týmových událostí. Součástí úvodní obrazovky je také okno zpráv, které můžete využít ke sdílení celofiremních novinek a zajímavostí.

Osobní údaje

Základní modul Osobní údaje slouží zaměstnancům k nahlížení do jejich personálních dat a personálních dat jejich podřízených a v rámci pokročilého nastavení si můžete sami nadefinovat, k jakým konkrétním osobním informacím o podřízených bude mít manažer přístup (s výjimkou těch, které podléhají legislativním omezením). Umožňuje také přímou aktualizaci vybraných údajů, nabízí přístup k elektronickým výplatním páskám (aktuální i historické) a prohlížení a elektronické schvalování dokumentů týkajících se daného zaměstnance – od evidenčních listů důchodového pojištění až po platové výměry či individuální dohody a interní předpisy. Veškeré dokumenty jsou k dispozici i ke stažení.

Reporty

Základní modul Reporty je šikovným pomocníkem pro manažery. Nabízí k zobrazení a stažení do excelu jakékoliv soustavy, které Nugget umožňuje. Sami si samozřejmě v závislosti na právech, která danému manažerovi nastavíte.

Nepřítomnost

Díky doplňkovému modulu Nepřítomnost zaměstnanci jednoduše nahlásí svou nepřítomnost (dovolená, nemoc, školení atd.) a manažeři ji mohou obratem schválit. Veškeré nepřítomnosti se automaticky propisují mzdové účetní do systému Nugget a promítnou se do časového fondu daných zaměstnanců.

Cestovní příkazy

Volitelný modul Cestovní příkazy umožňuje zaměstnancům snadno zažádat o tuzemskou i zahraniční služební cestu, včetně zadání požadavku na vyplacení zálohy předem. Formulář žádosti je interaktivní a maximálně intuitivní. Manažeři ve svém rozhraní mohou cestu ihned schválit a díky propojení s účetním oddělením ihned odchází požadavek na proplacení zálohy do účtárny (pokud o ni zaměstnanec požádal), a ta může být obratem vyplacena zaměstnanci – hotově nebo převodem na účet.

Bonusy

Volitelný modul Bonusy je dostupný zaměstnancům na manažerských pozicích a umožňuje zadat až tři bonusové složky, včetně nastavení měsíců, ve kterých je možné daný bonus vyplatit. Po schválení se bonusy automaticky propisují do mezd.

Žádanky

Volitelný modul Žádanky nabízí přehlednou evidenci a schvalování různých typů požadavků, přesně podle vašich potřeb. V základním řešení mohou požadavky zadávat všichni zaměstnanci napříč společností, individuálně můžete volit podobu jednotlivých formulářů a také počet schvalovacích kol u jednotlivých požadavků.

Vstupní dotazník

Volitelný modul Vstupní dotazník je nedocenitelným pomocníkem při onboardingu. Budoucím novým zaměstnancům zpřístupníte dotazník ještě před podpisem pracovní smlouvy a požádáte je o vyplnění údajů, které se automaticky použijí při přípravě zaměstnanecké karty. Po nástupu do firmy získá nový zaměstnanec plnohodnotný profil se všemi funkcemi Portálu. Modul můžete zpřístupnit i třetí straně, například externí agentuře nebo konzultantům mimo vaši organizaci, kteří budou moci dotazníky odesílat za vás.

Payminator

HR Portál umožňuje snadné propojení s jedinečnou webovou aplikací Payminator, která vám kompletně vyřeší agendu ročního zúčtování a slev na dani. Zaměstnanci už nebudou muset vyplňovat papírové „Prohlášení poplatníka daně z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti“ a „Žádost o roční zúčtování záloh a daňového zvýhodnění“, vystačí si s intuitivním a interaktivním formulářem, jehož vyplnění zabere jen pár minut. Stejně pohodlná a jednoduchá je správa aplikace i pro příslušné mzdové účetní a personalisty.

Naše další řešení

Mzdy

Číslům a výplatním páskám rozumíme jako málokdo. Nechte za sebe pracovat náš program. Přesně, přehledně, spolehlivě.

Personalistika

Zaměstnanec není jen soubor archivovaných dokumentů. Je to člověk se svými potřebami, vlastnostmi a specifiky.

Řízení lidských zdrojů

Udržet a uřídit organizační strukturu někdy není jen tak.

Vašim potřebám na míru

Nákup licence

Získejte licenci Nugget SW do svého vlastnictví a využívejte ji tak dlouho, jak budete potřebovat. Nákupem získáte veškeré výhody softwaru, včetně pravidelných právních a mzdových aktualizací – v případě změny související legislativy se software novinkám automaticky přizpůsobí.

Pronájem licence

Nechcete nebo nemůžete jednorázově investovat do nákupu software? Pronajměte si licenci na Nugget SW a využívejte veškeré jeho výhody, včetně pravidelných právních a mzdových aktualizací.

Hostingové služby

S naším softwarem nemusíte řešit hardware ani “úložné prostory”, vystačíte si se svými počítači. Vše ostatní jde za námi. Vaše data budeme na našich cloudových serverech bezpečně uchovávat, spravovat i aktualizovat. V případě jakéhokoli zádrhelu obratem zajistíme nápravu.

Zaujali jsme vás?​

Rádi vám odpovíme na jakoukoli otázku.

Kontaktujte nás

Aktuality