HR Portál
Zjednodušte sobě a svým zaměstnancům práci s personálními daty, vzájemnou komunikaci a kontrolu nad událostmi.
Modul HR Portál je integrovaným doplňkem základního řešení v architektuře Client/Server. Jedná se o portál, který umožňuje, aby zaměstnanci mohli přistupovat na svá vlastní personální data. Zároveň umožňuje vedoucím pracovat ve své kompetenci s daty jim podřízených zaměstnanců.
HR Portál v pěti minutách – seznamte se:
Modul HR Portál obsahuje následující funkčnosti:
- Nahlížení zaměstnanců do jejich osobních dat a dat jejich podřízených s možností aktualizace vybraných údajů
- Zadávání žádostí a schvalování nepřítomností (dovolené, zdravotní volno atd.) s následným automatickým přenosem do mzdového modulu a přímým promítnutím do časového fondu zaměstnance (veškerá komunikace prostřednictvím zaměstnaneckého portálu je doprovázena automaticky generovanými upozorňujícími e-maily)
- Elektronické výplatní pásky a ELDP
- Automatické zpřístupňování dokumentů vytvořených a archivovaných v personálním systému (pracovní smlouvy, mzdové výměry, interní předpisy apod.) zaměstnancům s možností potvrzení převzetí
- Automatické sledování a upozorňování na události – systém včasného upozornění (např. ukončení zkušební doby, ukončení pracovního poměru, vypršení platnosti oprávnění, zdravotní prohlídky, školení atd.)
- Uživatelsky definované výstupy – reporting
- Zpracování cestovních příkazů
- Propojení s aplikací Payminator – Intuitivní webová aplikace nahrazující papírovou formu růžových prohlášení
- ELDP
- Signi – elektronické podepisování dokumentů
- Hromadné generování dokumentů
- Chat
- Vstupní formulář zaměstnance
- Systém obecného workflow – univerzální vícekolový systém oběhu a schvalování dokumentů a formulářů.
- Univerzální aplikace na systémy dokumentů Nugget
- Pokrytí základních personálních úkonů:
- Přijímání zaměstnance:
- Plánování a schválení pracovního místa
- Vstupní dotazník
- Žádost o změnu PPV (změna údajů)
- Ukončování PPV:
- Žádost o ukončení PPV
- Výstupní list
- Návrh a schvalování periodických bonusů
- Přijímání zaměstnance:
- Využití pro individuální zákaznické požadavky
Systém obecného Workflow je nástrojem pro schvalování různých typů požadavků, přičemž pro každý požadavek je určen příslušný formulář. Skládá se ze schvalovacích kol, přičemž v rámci schvalovacího kola schvaluje formulář vždy jeden schvalovatel. V základním řešení mají možnost zadat požadavek všichni zaměstnanci všem zaměstnancům napříč společnostmi, a to až v šesti schvalovacích kolech. Formulář má možnost editovat zadavatel a administrátor workflow, ostatní účastníci jen schvalují/zamítají – systém následně zobrazuje aktuální stav procesu a přehledy zadaných i schvalovaných požadavků všem zúčastněným. Na výběr jsou v základu tři formuláře: nástup nového zaměstnance (schválení nového pracovního místa), změna smlouvy a ukončení pracovního poměru (oboje s možností přenosu schválené změny do personálního systému).
Připravujeme – dokončení v průběhu roku 2023:
- Žádosti o školení
- Rozšíření možností archivu dokumentů – přiřazení dokumentů k dalším objektům v systému – školení, zdravotní prohlídky, vybavení a další
Vyvinuli jsme také následující individuální řešení pro konkrétní zákazníky:
- Decentralizované vykazování odpracovaných hodin na zakázky
- Různé varianty hodnocení zaměstnanců s propojením na odměňování (periodická měsíční hodnocení, periodická roční hodnocení po zkušení době, hodnocení dle cílů)
Rozšíření možností archivu dokumentů – přiřazení dokumentů k dalším objektům v systému – školení, zdravotní prohlídky, vybavení a další.
Modul je automaticky nastaven tak, že zaměstnanci mají přístup pouze ke svým vlastním datům a vedoucí mají přístup k datům svých podřízených. V případě potřeby můžete individuálně nastavovat oprávnění k využívání jednotlivých funkcí modulu.
- Decentralizované vykazování odpracovaných hodin na zakázky
- Různé varianty hodnocení zaměstnanců s propojením na odměňování (periodická měsíční hodnocení, periodická roční hodnocení po zkušení době, hodnocení dle cílů)
Maximálně spolehlivý mzdový a personální systém s třicetiletou tradicí. Bez zbytečného čekání se přizpůsobí veškerým vašim požadavkům, flexibilně reaguje na legislativní novinky a změny u nás i na Slovensku a nabízí špičkovou zákaznickou podporu. Mzdový a personální systém, který vás vždy podpoří.
Naše další řešení
Mzdy
Číslům a výplatním páskám rozumíme jako málokdo. Nechte za sebe pracovat náš program. Přesně, přehledně, spolehlivě.
Personalistika
Zaměstnanec není jen soubor archivovaných dokumentů. Je to člověk se svými potřebami, vlastnostmi a specifiky.
Řízení lidských zdrojů
Udržet a uřídit organizační strukturu někdy není jen tak.
Vašim potřebám na míru
Nákup licence
Získejte licenci Nugget SW do svého vlastnictví a využívejte ji tak dlouho, jak budete potřebovat. Nákupem získáte veškeré výhody softwaru, včetně pravidelných právních a mzdových aktualizací – v případě změny související legislativy se software novinkám automaticky přizpůsobí.
Pronájem licence
Nechcete nebo nemůžete jednorázově investovat do nákupu software? Pronajměte si licenci na Nugget SW a využívejte veškeré jeho výhody, včetně pravidelných právních a mzdových aktualizací.
Hostingové služby
S naším softwarem nemusíte řešit hardware ani “úložné prostory”, vystačíte si se svými počítači. Vše ostatní jde za námi. Vaše data budeme na našich cloudových serverech bezpečně uchovávat, spravovat i aktualizovat. V případě jakéhokoli zádrhelu obratem zajistíme nápravu.