Integrace Nugget SW
s dalšími systémy
Nugget SW vyniká řadou vlastností a funkcionalit, které jej dlouhodobě řadí do absolutní špičky mezi mzdovými a personálními systémy. Není to jen o kvalitě systému jako takového, ale například i o kvalitním a dostupném zákaznickém servisu.
Ten totiž uživatelé často ocení daleko více než speciální možnosti v rámci funkcí software. Dalšími důležitými aspekty jsou i možnosti integrace systému do podnikového ERP či napojení na další systémy, které společnosti používá. Ve všech výše zmíněných oblastech je Nugget výjimečný.
Náš systém umožňuje napojení na:
Mezi nejdůležitější účetní systémy, na které je Nugget napojen, patří:
Historicky jsme propojeni také s Movex, J. D. Edwards, S21, BAAN, BPICS, MAPICS, CODA, ABRA, Portolan, Gordic, Flex, Orsoft a několika desítkami dalších, často ojedinělých řešení.
- Propojení personální databáze
- Import měsíčních dat
- a řada dalších systémů
Dále nabízíme i specifická propojení na míru, například pro systém Eskon přenos E-neschopenek ze mzdového systému do docházky.
Jsme schopni pro vás Nugget SW propojit s téměř jakýmkoliv HR systémem. Umíme připravit i zcela unikátní řešení na základě dat, která je HR systém schopen poskytnout.
V základním řešení Nugget SW jsou obsaženy veškeré požívané formáty bank působících v ČR, zahraniční banky standardně SEPA formátem, případně nabízíme zákaznické modifikace.
Nugget SW mimo jiné umí generovat soubory pro Sodexo.
V oblasti HR – v našem případě zejména přes modul Personalistika – vzniká velké množství dokumentů. Aktuální řešení obvykle znamená tisk dokumentu a následné zajištění podpisů všech stran. To je běžný a nejčastější postup, nicméně díky čím dál větší tlak na efektivitu a snížení nákladů na poštovné je digitalizace v tomto ohledu stále žádanější.
Představte si, že jste najednou schopni uzavřít většinu dokumentů prakticky obratem, na výsledné efektivitě procesů se to pochopitelně projeví. I proto máme velkou radost z naší nejnovější integrace – tentokrát se společností Signi, která zrychluje byznys díky elektronickému podpisu a může se pochlubit celou řadou významných referencí.
Mzdový a personální systém NUGGET SW nabízí celou řadu modulů, díky nimž můžete hravě zpracovat celou svou agendu v oblasti HR – od počítání a výplaty mezd až po management zaměstnanců. Integrace elektronického podpisu nám pak dává opravdu velký smysl, protože najednou můžete výsledné dokumenty podepisovat na stejném místě, kde jste je i vytvořili.
Jak propojení se Signi vypadá v praxi?
Po zakoupení a aktivování modulu Signi v prostředí NUGGET, se vám hned po přihlášení do systému objeví přímo na hlavní obrazovce objeví záložka nastavení, do které je potřeba uvést kromě e-mailu a vašeho jména také API klíč, který jste si předtím vygenerovali na stránce app.signi.com/api:
Po výběru dokumentu v menu, si zvolíte (kliknutím na tlačítko) možnost Signi a vyplníte požadovaná pole. Je samozřejmě možné zde nastavit hned několik podepisujících stran či variant podepisování – nejčastěji však podle pořadí:
Následně si jednoduše nastavíte požadované role u jednotlivých stran – a tak určíte, kdo dokument podepisuje, schvaluje (parafuje) a tak podobně.
Po dokončení celého procesu se dokument posílá vybraným protistranám k podpisu a v přehledu můžete sledovat jeho stav v Signi (odesláno/podepsáno atd.)
V posledním kroku přijde na řadu dvoufaktorové ověření, kdy díky SMS zprávě ověříte svou totožnost a budete vyzváni k podpisu. Následně bude dokument moci být odeslán například k protistranám či zodpovědné osobě.
Pokud vás tato integrace zaujala a rádi byste ji využívali i ve vaší firmě, neváhejte se nám ozvat na jiri.sramek@rsm.cz.
Moderní doba si žádá moderní přístup k personalistice a moderní a atraktivní nabídku benefitů, které odpovídají aktuálním potřebám zaměstnanců. Zavedení nových benefitů však může zabrat dost času i administrativy, navíc s relativně nejistým výsledkem – obzvlášť ve firmách s různorodými pozicemi platí, že vybrat něco, co bude vyhovovat všem, nebo alespoň většině, je oříšek.
Díky naší nejnovější integraci vám však můžeme velmi jednoduše a bez zbytečného čekání nabídnout vysoce atraktivní benefit, který se v posledních letech stal populárním napříč obory – výplatu kdykoliv. Díky doplňkovému modulu Výplata kdykoliv od společnosti Advanto můžete nyní svým zaměstnancům snadno a rychle nabídnout možnost nechat si vyplatit odpracovanou část výplaty kdykoliv v průběhu měsíce. V případě potřeby přejdou z Nuggetu do aplikace a jednoduše a na pár kliknutí si nechají poslat peníze na účet, aniž by museli čekat na řádný výplatní termín.
Maximálně spolehlivý mzdový a personální systém s třicetiletou tradicí. Bez zbytečného čekání se přizpůsobí veškerým vašim požadavkům, flexibilně reaguje na legislativní novinky a změny u nás i na Slovensku a nabízí špičkovou zákaznickou podporu. Nugget SW vás nenechá na holičkách.
Naše další řešení
Personalistika
Zaměstnanec není jen soubor archivovaných dokumentů. Je to člověk se svými potřebami, vlastnostmi a specifiky.
Řízení lidských zdrojů
Udržet a uřídit organizační strukturu někdy není jen tak.
HR Portál
Zjednodušte sobě a svým zaměstnancům práci s personálními daty a kontrolu nad událostmi.
Vašim potřebám na míru
Nákup licence
Získejte licenci Nugget SW do svého vlastnictví a využívejte ji tak dlouho, jak budete potřebovat. Nákupem získáte veškeré výhody softwaru, včetně pravidelných právních a mzdových aktualizací – v případě změny související legislativy se software novinkám automaticky přizpůsobí.
Pronájem licence
Nechcete nebo nemůžete jednorázově investovat do nákupu software? Pronajměte si licenci na Nugget SW a využívejte veškeré jeho výhody, včetně pravidelných právních a mzdových aktualizací.
Hostingové služby
S naším softwarem nemusíte řešit hardware ani “úložné prostory”, vystačíte si se svými počítači. Vše ostatní jde za námi. Vaše data budeme na našich cloudových serverech bezpečně uchovávat, spravovat i aktualizovat. V případě jakéhokoli zádrhelu obratem zajistíme nápravu.