Integrace Nugget SW
s dalšími systémy

Nugget SW vyniká řadou vlastností a funkcionalit, které jej dlouhodobě řadí do absolutní špičky mezi mzdovými a personálními systémy. Není to jen o kvalitě systému jako takového, ale například i o kvalitním a dostupném zákaznickém servisu.

Ten totiž uživatelé často ocení daleko více než speciální možnosti v rámci funkcí software. Dalšími důležitými aspekty jsou i možnosti integrace systému do podnikového ERP či napojení na další systémy, které společnosti používá. Ve všech výše zmíněných oblastech je Nugget výjimečný.

Náš systém umožňuje napojení na:

Mezi nejdůležitější účetní systémy, na které je Nugget napojen, patří:

  • Logo firmy SAP
  • Logo firmy Scala

Historicky jsme propojeni také s Movex, J. D. Edwards, S21, BAAN, BPICS, MAPICS, CODA, ABRA, Portolan, Gordic, Flex, Orsoft a několika desítkami dalších, často ojedinělých řešení.

  • Propojení personální databáze
  • Import měsíčních dat
    • a řada dalších systémů

Dále nabízíme i specifická propojení na míru, například pro systém Eskon přenos E-neschopenek ze mzdového systému do docházky.

  • Logo firmy SAP
  •  

Jsme schopni pro vás Nugget SW propojit s téměř jakýmkoliv HR systémem. Umíme připravit i zcela unikátní řešení na základě dat, která je HR systém schopen poskytnout.

  • Logo firmy SAP

Dále pak v podstatě jakékoli řešení, které dokáže používat naši databázi (resp. přes MS SQL) jako zdroj dat (např. datové sklady typu Power BI).

V základním řešení Nugget SW jsou obsaženy veškeré požívané formáty bank působících v ČR, zahraniční banky standardně SEPA formátem, případně nabízíme zákaznické modifikace.

Nugget SW mimo jiné umí generovat soubory pro Sodexo.

V oblasti HR – v našem případě zejména přes modul Personalistika – vzniká velké množství dokumentů. Aktuální řešení obvykle znamená tisk dokumentu a následné zajištění podpisů všech stran. To je běžný a nejčastější postup, nicméně díky čím dál větší tlak na efektivitu a snížení nákladů na poštovné je digitalizace v tomto ohledu stále žádanější.

Představte si, že jste najednou schopni uzavřít většinu dokumentů prakticky obratem, na výsledné efektivitě procesů se to pochopitelně projeví. I proto máme velkou radost z naší nejnovější integrace – tentokrát se společností Signi, která zrychluje byznys díky elektronickému podpisu a může se pochlubit celou řadou významných referencí.

Mzdový a personální systém NUGGET SW nabízí celou řadu modulů, díky nimž můžete hravě zpracovat celou svou agendu v oblasti HR – od počítání a výplaty mezd až po management zaměstnanců. Integrace elektronického podpisu nám pak dává opravdu velký smysl, protože najednou můžete výsledné dokumenty podepisovat na stejném místě, kde jste je i vytvořili.

Jak propojení se Signi vypadá v praxi?

 Po zakoupení a aktivování modulu Signi v prostředí NUGGET, se vám hned po přihlášení do systému objeví přímo na hlavní obrazovce objeví záložka nastavení, do které je potřeba uvést kromě e-mailu a vašeho jména také API klíč, který jste si předtím vygenerovali na stránce app.signi.com/api:

Po výběru dokumentu v menu, si zvolíte (kliknutím na tlačítko) možnost Signi a vyplníte požadovaná pole. Je samozřejmě možné zde nastavit hned několik podepisujících stran či variant podepisování – nejčastěji však podle pořadí:

Následně si jednoduše nastavíte požadované role u jednotlivých stran – a tak určíte, kdo dokument podepisuje, schvaluje (parafuje) a tak podobně.

Po dokončení celého procesu se dokument posílá vybraným protistranám k podpisu a v přehledu můžete sledovat jeho stav v Signi (odesláno/podepsáno atd.)

V posledním kroku přijde na řadu dvoufaktorové ověření, kdy díky SMS zprávě ověříte svou totožnost a budete vyzváni k podpisu. Následně bude dokument moci být odeslán například k protistranám či zodpovědné osobě.

Pokud vás tato integrace zaujala a rádi byste ji využívali i ve vaší firmě, neváhejte se nám ozvat na jiri.sramek@rsm.cz.

Naše další řešení

Personalistika

Zaměstnanec není jen soubor archivovaných dokumentů. Je to člověk se svými potřebami, vlastnostmi a specifiky.

Řízení lidských zdrojů

Udržet a uřídit organizační strukturu někdy není jen tak.

Portál pro zaměstnance

Zjednodušte sobě a svým zaměstnancům práci s personálními daty a kontrolu nad událostmi.

Vašim potřebám na míru

Nákup licence

Získejte licenci Nugget SW do svého vlastnictví a využívejte ji tak dlouho, jak budete potřebovat. Nákupem získáte veškeré výhody softwaru, včetně pravidelných právních a mzdových aktualizací – v případě změny související legislativy se software novinkám automaticky přizpůsobí.

Pronájem licence

Nechcete nebo nemůžete jednorázově investovat do nákupu software? Pronajměte si licenci na Nugget SW a využívejte veškeré jeho výhody, včetně pravidelných právních a mzdových aktualizací.

Hostingové služby

S naším softwarem nemusíte řešit hardware ani “úložné prostory”, vystačíte si se svými počítači. Vše ostatní jde za námi. Vaše data budeme na našich cloudových serverech bezpečně uchovávat, spravovat i aktualizovat. V případě jakéhokoli zádrhelu obratem zajistíme nápravu.

Zaujali jsme vás?​

Rádi vám odpovíme na jakoukoli otázku.

Kontaktujte nás