Doklad o výši čtvrtletního příjmu pro sociální dávky

Elektronické potvrzení o čtvrtletním příjmu snadno a rychle díky systému Nugget SW

V moderním pracovním prostředí je důraz na efektivitu a digitalizaci stále důležitější. Nejen zaměstnanci, ale i zaměstnavatelé čelí požadavkům na rychlé a správné zpracování různých administrativních úkonů. Mezi ně patří také povinnost elektronicky předkládat potvrzení o výši čtvrtletního příjmu zaměstnance, například pro účely žádostí o sociální dávky. Mzdový a personální systém Nugget SW přináší praktické řešení, které tuto povinnost značně usnadňuje.

Plánuje některý z Vašich zaměstnanců podat žádost o přídavek na dítě, příspěvek na bydlení nebo o zvýšení příspěvku na péči? V takovém případě bude od svého zaměstnavatele požadovat potvrzení o výši čtvrtletního příjmu.
V souladu s probíhající digitalizací státní správy je nyní zaměstnavatel povinen předkládat tento dokument Úřadu práce výhradně v elektronické podobě.

Mzdový a personální systém Nugget SW umožňuje snadné a rychlé vygenerování potřebného potvrzení ve formátu XML, který je plně kompatibilní s požadavky Úřadu práce. Zaměstnavatel tak šetří čas a minimalizuje riziko chyb způsobených ručním zpracováním dat.

  1. Do datové schránky Vám Úřad práce zašle žádost o vyplnění Dokladu o výši čtvrtletního příjmu zaměstnance, společně s žádostí bude v datové schránce XML soubor. Tento XML soubor uložíte kamkoliv na Váš počítač (např. na plochu).
  2. Programu Nugget Vám umožní doplnit požadované hodnoty do uloženého XML souboru pomocí funkce M-13-3-1 LZ516a – příjem pro sociální dávky roční.

Jak na to:

    1. Spustíte funkci M-13-3-1 Příjem pro sociální dávky roční.
    2. Program Vás vyzve „Přejete si zpracovat XML soubor z Úřadu práce?“

Pokud zvolíte NE, budeme pokračovat dále na klasickou PDF sestavu.

NE =  vygeneruje se PDF sestava do tiskových zpráv.

ANO = program otevře průzkumník, pomocí kterého najdete uložený XML soubor, který označíte a pomocí tlačítka „Otevřít“ budete pokračovat k dalšímu kroku.

  1. Na základě předvyplněných údajů v XML souboru obdrženého z Úřadu práce (jméno zaměstnance, rodné číslo) program Nugget vybere zaměstnance. V kontrolním okně uvede osobní číslo a jméno, pro koho bude Doklad o výši příjmů generovat. Dále stisknete tlačítko Zpracovat soubor.

Pokud nastane situace, že žádný zaměstnanec neodpovídá, v kontrolním okně bude uvedena hláška: Zaměstnanec nenalezen.

  1. Potvrzením tlačítka Zpracovat soubor program vygeneruje XML soubor do Pracovního adresáře. Skončení operace potvrdíte tlačítkem OK.

Vygenerovaný soubor najdete v pracovním adresáři, pod názvem: UP-PRIJMY-ODPOVED-XXXX_XX_MM.XML.

  1. Tento soubor odešlete pomocí datové schránky na Úřad práce. Úřad práce má kód datové schránky: 2akmgv5.

Přihlaste se k odběru našeho Newsletteru.

Přihlaste se a získávejte informace o mzdových a personálních novinkách včas.