Nové funkcionality v HR Portálu
Představujeme Vám dlouho očekávané novinky v našem HR Portálu! Po roce a půl intenzivní práce Vám přinášíme nové funkcionality, které posouvají náš HR systém na další úroveň. Co je nového? Pojďme se podívat na to nejlepší, co jsme pro Vás připravili.
HR Portál je šikovným pomocníkem každému zaměstnanci i zaměstnavateli a za těch pár let se stal velmi oblíbeným produktem u našich zákazníků.
Neustále se snažíme vymýšlet, přidávat a vyvíjet nové funkcionality, tak aby HR Portál pokryl všechny Vaše potřeby a byl pro Vás ideálním každodenním nástrojem.
Máme spoustu nových funkcí vytvořených na míru pro naše zákazníky. Podívejte se níže, možná mezi nimi najdete užitečné funkcionality i pro Vás.
O tom, že HR Portál obsahuje základní moduly (Osobní složka a Úvodní obrazovka) a volitelné moduly (Nepřítomnosti, Bonusy, Cestovní příkazy, Žádanky, Dotazníky, Reporty, Bonusy, Napojení na Payminatora) už víte, ale nyní se podívejte na novinky.
Nové funkcionality v HR Portálu:
1. Osobní složka
Možnost přidat přílohu
V Osobní složce zaměstnance je nově možné přidat přílohu, která se zobrazí mzdové účetní v Nugget SW. Tato šikovná funkce se hodí zejména při změně některého z osobních údajů (zaměstnanec tak například nový občanský průkaz jednoduše nahraje do Portálu).
Možnost zobrazení data i nepřímo podřízených zaměstnanců
V Osobní složce funguje princip podřízenosti – vedoucí pracovníci vidí osobní údaje a dokumenty svých podřízených. Generální ředitel, který je v hierarchii nejvýše tak může vyhledávat v rámci celé své struktury a zobrazují se mu dokumenty celé firmy. Avšak i takoví personalisté někdy potřebují přístup k dokumentům všech ve firmě.
Nově je možné i u nich zapnout funkci vyhledávání údajů a dokumentů napříč celou firemní strukturou. Tuto funkci nejvíce ocení v momentě, kdy se personalista potřebuje na rychlo podívat na nějaký údaj, a to například z mobilního telefonu. Díky této funkcionalitě se totiž personalista dostane k dokumentům, které jsou uložené u daného zaměstnance přímo v Nuggetu.
TIP: Nejoblíbenější funkcionalitou v Osobní složce je zobrazení výplatní pásky. Zaměstnanci se páska jednoduše otevře v HR Portálu a poté si ji může stáhnout i vytisknout.
2. Cestovní příkazy – celoměsíční výkaz cest
Máte zaměstnance, kteří mají hodně služebních cest a musíte jim každou jednotlivou cestu schvalovat zvlášť? Pak je tato nová funkcionalita právě pro Vás. Měsíční výkaz cest je vhodný pro zaměstnance, kteří jezdí na služební cesty velmi často a neustále žádají o schválení cesty. S celoměsíčním výkazem je proces schvalování jednorázový pro celý měsíc.
Pozn.: Celoměsíční cestovní příkazy se nastavují na kartě zaměstnance v programu Nugget SW. Zde platí jediné omezení, a to na kombinování několika vlastních aut. A doporučujeme pečlivě ohlídat vykazování domezisoučtů.
3. Žádanky
Žádanky jsou velmi oblíbenou funkcionalitou, se kterou je možné opravdu kouzlit, a tak se rozrostla o spoustu nových vychytávek.
Obecná žádanka
První novinkou je nová obecná žádanka na cokoliv. Ta obsahuje textové pole, do kterého napíšete vlastní žádost, samozřejmostí je také možnost přiložit přílohu. Obecná žádanka je velmi variabilní – od žádosti o nový monitor, přes potřebu neplaceného volna až po dovolenou mezi mateřskou a rodičovskou dovolenou.
Nábor zaměstnance
Pokud jste firmou, která má velkou fluktuaci zaměstnanců, zejména sezónních, bude se vám líbit žádanka jež říkáme: Požadavek na nábor zaměstnance. S tou jednoduše seženete skladníka i ajťáka! Pouze vyplníte žádanku, která se následně odešle na HR oddělení jako žádost o novou pracovní sílu. V žádance zadáte specifika, například pro jakou pozici někoho hledáte, proč a jaký na něj máte rozpočet.
4. Vstupní dotazník – evidence více údajů
Vstupní dotazník je samostatnou částí HR Portálu, neboť ho nevyplňují evidovaní zaměstnanci.
Vstupní dotazník pro nového zaměstnance obsahuje řadu údajů, které se propisují do Nuggetu a zakládá se tím v programu nový zaměstnanec. Nově jsme rozšířili množinu údajů o další údaje, které si můžete sami definovat. Může se jednat například o další kontaktní osobu, třetí e-mailovou adresu atd. Tyto údaje mohou být v dotazníku pouze pro Vaši informaci a nebudou se přenášet do Nuggetu.
Druhou část Vstupního dotazníku jsou údaje, které se ukládají do excelu do archivu k uchazeči a následně je na personalistovi, aby údaje případně zapsal do karty zaměstnance. Zde je nová funkcionalita vhodná, pokud by personalista chtěl v případě více uchazečů o danou pozici znát některé dodatečné údaje. Tyto údaje si jednoduše HR oddělení nadefinuje a potenciální zaměstnanec je ve Vstupním dotazníku následně vyplní.
5. Bonusy
Nově můžete bonusy přidělovat i zaměstnancům, kteří nejsou Vašimi přímými podřízenými (mimo přímou podřízenost), což je ideální například při záskocích ve směnném provozu. Aby v tom byl pořádek, ke každému bonusu lze přidat poznámku (bonusových složek může být až 10), která může být volitelná nebo povinná.
Protože bonusy se propisují do mezd v programu Nugget SW, jsou v novém měsíci vždy „nulové“. Je však možné zapnout funkcionalitu, které propíše neschválené bonusy do dalšího měsíce.
6. Napojení na Outlook kalendáře
Pokud již máte modul Nepřítomnosti a pracujete s Outlookem uvítáte napojení na kalendáře. Tato novinka umožňuje přidávat cokoliv do více kalendářů – například nepřítomnost. Jednoduše poté vidíte nepřítomnost celého týmu. Do jakých kalendářů se budou události propisovat si lze nadefinovat – například do kalendářů HR oddělení, vedoucím pracovníkům, kolegům atd.
Pokud nevíte, jaké funkcionality pro Vás budou vhodné, kontaktujte nás. Vše s Vámi rádi projdeme, ukážeme, vysvětlíme a poradíme!
Abychom mohli poskytovat ty nejlepší služby, rádi bychom se Vás zeptali, jaké další funkcionality byste v HR Portálu uvítali? Napište nám, co by Vám usnadnilo práci a zlepšilo Vaše procesy.
V HR Portálu mi chybí…
Těšíme se na Vaši zpětnou vazbu a věříme, že společně vytvoříme ještě lepší HR Portál.