Nová verze systému – NUGGET SOA

Nová verze systému NUGGET, která by neměla uniknout Vaší pozornosti

Neustále pracujeme na tom, aby byl náš systém po všech stránkách moderní, vysoce spolehlivý a uživatelsky co nejpříjemnější. Proto Vám nyní představujeme NUGGET SOA – nejnovější verzi našeho programu, kompletně zdokonalenou, technologicky i funkčně a zároveň již nyní ověřenou desítkami našich klientů včetně takových společností jako Subterra, a.s., Mercedes Benz Cars ČR, Internet Mall, Duvenbeck Logistik, s.r.o. a mnohé další.

Co zásadního NUGGET SOA přináší a v čem je lepší než předchozí verze?

SOA přináší klíčové vylepšení uživatelského prostředí. Změna spočívá především v mnohem příjemnějších principech ovládání a možnostech uživatelského nastavení. Struktura menu však zůstává stejná a uživatel i nadále najde všechny známé funkce i data „na svých místech“.

SOA Vám předkládá mj. tyto nové funkcionality:

  • možnost otevření libovolného počtu oken současně
  • moderní prvky ovládání:
    • přetřiďování záznamů poklepem na hlavičku
    • export obsahu tabulek přímo do excelu
    • možnost customizace používaných funkcí na horní lištu a nastavení svého rozhraní dle potřeby
    • pohodlné a rychlé grafické ovládání k nastavení QUERY, statistik a kalendářů
  • propojení
    • s databázi adres v ČR (automatické doplňování adresy)
    • s databázi exekutorů (automatické doplňování údajů o exekutorech)
  • komunikace se státní správou
    • hlášení na sociální správu odesílané přímo z programu
  • rozesílání elektronických výplatních pásek přímo z programu

Co mohu při přechodu na NUGGET SOA očekávat?

Přechod pro současné uživatele starší verze programu na novou verzi SOA je velmi plynulý a je možno jej provést kdykoliv během roku, a to bez složité implementace a migrace nebo přehrávání již pořízených dat.

Architektura nového řešení SOA využívá současné jádro systému včetně databáze. Pro uživatele jde tedy zejména o změnu uživatelského prostředí s řadou nových funkcionalit, které mají za cíl zpřehlednit a zjednodušit orientaci a práci v programu.

Můžete mít současně k dispozici obě verze programu – jinými slovy „dvě ikony na ploše“. Pokud si v nové verzi nebudete s něčím vědět rady, máte vždy možnost vrátit se do starší verze a tam úlohu zpracovat. Všechny procesy a změny se Vám ihned promítnou i v nové verzi.

Jak je to s napojením na jiné systémy, nepřijdeme o důležitá napojení?

V případě, že máte již hotové napojení na systémy jiných dodavatelů, jako jsou docházkové systémy, účetnictví, případně i jiné, není třeba nic upravovat nebo dodatečně vyvíjet. Vše budete mít od začátku a beze změny funkční i v nové verzi programu.

Jak reálně probíhá implementace NUGGET SOA, na co se máme připravit?

Vlastní proces implementace je jednoduchý, není třeba se speciálně připravovat. Implementace je otázkou dnů, maximálně týdnů a lze ji realizovat kdykoli během roku. Jediné omezení je v našich kapacitách – s ohledem na velký zájem o NUGGET SOA je nutné si termín implementace rezervovat předem.

Kolik nás bude přechod na novou verzi stát?

Pokud Vás nová verze zajímá, připravíme pro Vás nabídku s kalkulací, která bude obsahovat:

  • Cenu za licenci – jako současní zákazníci získáte licenci na NUGGET SOA zdarma.
  • Cenu za přenesení vašich uživatelských modifikací do nové verze. Předložíme Vám seznam Vašich stávajících modifikací Nuggetu a bude na Vašem zvážení, zda je využíváte a budete je chtít naprogramovat i do nové verze. V případě, že ano, připravíme Vám kalkulaci na tyto individuální práce.
  • Cenu za instalaci – vlastní instalaci software zajistí naši technici na serveru a pracovních stanicích. Instalace probíhá pomocí vzdáleného přístupu. Systém Vám nastavíme v souladu s jeho dosavadním používáním. Cena za instalaci a nastavení systému závisí na rozsahu řešení a pohybuje se mezi 20 000 až 50 000 Kč bez DPH.
  • Cenu za školení – dle našich zkušeností školení zabere maximálně jeden den. Cena se řídí aktuálním ceníkem a skládá se z hodinové sazby konzultanta RSM a případných cestovních nákladů. Počet školených uživatelů předpokládáme do 10 osob.
  • Cenu za servisní služby (údržbu systému + hot-line) – vývoj a údržba nové verze programu je náročnější, ale navýšení poplatku za servisní služby nepřesáhne 20 – 30 % oproti dosavadnímu stavu (dle rozsahu řešení).