Vyzkoušejte s aplikací Payminator zpracování daní zcela bez papírů!
Rádi bychom Vám představili aplikaci Payminator, nástroj, který umožňuje elektronické zpracování ročního zúčtování a prohlášení poplatníka.
Jak aplikace funguje?
- Aplikace slouží jako pomocník, který intuitivně se zaměstnanci vyplní daňové formuláře, aniž by museli být znalí v problematice daní. Jakýkoliv zaměstnanec si tedy v aplikaci zvládne vyplnit formulář sám. Žádost je poté odeslána mzdové účetní ke kontrole. Po schválení se údaje automaticky přenáší do oficiálního formuláře a do mzdového systému bez nutnosti zásahu. Aplikace dále umožňuje přehled nad celým procesem, kontrolu platnosti potvrzení, sdílení dokumentů, komunikaci se zaměstnanci, archivaci podkladů a mnoho dalšího.
Automatické propojení se systémem Nugget SW
- Aplikace umožňuje automatické propojení se mzdovým systémem Nugget SW. Díky tomu dochází k automatickému přenosu dat mezi systémy a k automatické aktualizaci zaměstnaneckých údajů. Není už tak třeba natahovat do aplikace Payminator importy s údaji o zaměstnancích, nebo naopak stahovat exporty, které se nahrávají do mzdového systému.
Jaké další výhody aplikace přináší?
- Časová flexibilita – Zaměstnanci si jsou sami schopni vyplnit formuláře odkudkoliv a kdykoliv, a to i bez pomoci mzdových účetní.
- Zpracování daňové administrativy on-line z počítače, telefonu či tabletu – aplikace je přístupna na všech počítačích a chytrých zařízení bez nutnosti instalace.
- Administrativa zcela bez papíru – Formuláře roční zúčtování a prohlášení poplatníka již není nutno papírově vyplňovat a podepisovat. V aplikaci se všechny archivují i s podklady.
- Automatické upozornění – Aplikace automaticky upozorňuje zaměstnance na dodání nových potvrzení a důležité termíny.
- Automatická kontrola při vyplňování – Aplikace si dle vyplněných údajů sama spočítá, na jakou částku má zaměstnanec nárok.
- Aktualizace aplikace dle legislativy – Aplikace se automaticky aktualizuje dle legislativních změn.
- Snadnější komunikace se zaměstnanci – V aplikaci lze nejen nahrát zaměstnanci jednotlivá potvrzení, mzdová účetní jej může i přímo v sekci Zprávy kontaktovat.
- Kontrola nad celým procesem – Díky statistikám má mzdová účetní přehled o tom, jaké procento zaměstnanců má již vyplněno, schváleno apod.
Chcete se o aplikaci dozvědět více?
- Máte zájem o představení aplikace či máte dodatečné dotazy? Neváhejte nás kontaktovat na emailové adrese info@payminator.cz nebo skrze kontaktní formulář na webových stránkách.
Navštivte náš zářijový webinář!
Pokud si však ještě nejste jisti, zda je Payminator pro Vás to pravé, navštivte náš webinář, který se bude konat 16. října 2024 od 10.00. V rámci webináře Vám představíme fungování aplikace, jednotlivé funkce a odpovíme na vaše dotazy.
Na webinář se lze přihlásit vyplněním kontaktního formuláře ZDE.