Evidenční list důchodového pojištění – Co je „to“, k čemu „to“ slouží a potřebuji „to“ vůbec?

Evidenční list důchodového pojištění je souhrnný přehled zaměstnance, jak byl v daném období účasten na důchodovém pojištění. Zaměstnanec tak má kontrolu nad skutečnostmi, které ovlivní výpočet jeho důchodu. Pro otevření souboru by měl být na vašem počítači nainstalován Adobe Acrobat Reader. Bezplatnou verzi můžete stáhnout: https://get.adobe.com/cz/reader/

Do e-mailu Vám přišel formulář, který je potřeba podepsat. Podpis dokumentu buď zajistíte fyzicky tím, že dokument vytisknete, podepíšete a doručíte zpět zaměstnavateli formou, na které jste se dohodli nebo můžete, opět po dohodě s Vaším zaměstnavatelem, využít elektronickou formu podpisu. Níže
Vám poradíme, jak na to.

Šedá pole jsou editovatelná, po označení pole kurzorem (myší) můžete začít vyplňovat.

1) Podpisová část

Vyplňte datum podpisu a podepište

Podpis můžete vložit následujícím způsobem:

  • V záložce „Nástroje“ kliknete na ikonu „Vyplnit a podepsat“
  • Uprostřed horní lišty se zobrazí ikona, klikněte na ikonu „Podepsat“
  • Přidat podpis
  • Zvolíte způsob podpisu
  • Typ – vypisujete na klávesnici
  • Kreslit – podpis tahem myší
  • Obraz – vložíte scan podpisu
  • Tlačítkem „Použít“ se podpis přenese do formuláře, kde ho posunem myši přesunete do příslušného políčka. (zároveň se uloží do podpisových vzorů)

2) Odeslání zpět do Mzdové účtárny
Posledním krokem je uložení souboru a odeslání e-mailem (pokud nejste domluveni na doručení jiným způsobem) zpět do Mzdové účtárny.
E Důkladně si přečtěte celý formulář a podepište. Pokud si nebudete s něčím jistí, neváhejte se obrátit na mzdovou účetní, která vaše dotazy ráda zodpoví.

Evidenční list důchodového zabezpečení – návod se stažení