Garance a služby

Garance

Žádné povinnosti vyplývající ze změny legislativy nejsou přenášeny na zákazníka.

  • smluvně garantovaná správnost programového vybavení z hlediska platné legislativy (ČR, SR)
  • nové verze - veškeré změny a vylepšení systému, včetně aktualizace formulářů (výkazy, potvrzení atd.)

Služby

Implementace

  • je rychlá a efektivní
  • doba od zahájení prací do předání do rutinního provozu - průměrně 6 - 8 týdnů.
    Kroky:
    • analýza specifik vaší mzdové a personální agendy
    • převod dat ze stávajícího systému
    • školení uživatelů v potřebném rozsahu
    • napojení do informačního systému (banky, finanční, docházkový a stravovací systém, výroba...)
    • paralelní zkušební zpracování
    • asistence při prvním ostrém zpracování mzdové uzávěrky

Hotline

  • telefonická služba v reálném čase
  • 8 – 16 hodin v pracovní dny, dále e-mail
  • řešení funkčnosti, technických otázek, oblast legislativy a jejích výkladů

Doplňková školení uživatelů

  • individuální v sídle zákazníka
  • společná školení ve školící místnosti v sídle společnosti Nugget za zvýhodněnou cenu

Osobní konzultace

  • řešení problémů u zákazníka
  • asistence při zpracování
  • asistence při kontrolách

Podpora

K potřebám zákazníků přistupujeme individuálně a usilujeme o jejich maximální spokojenost. Předností naší podpory je komplexnost a rychlá reakce na podněty zákazníků.

  • průběžný rozvoj a zdokonalování celého systému
  • automatické dodávky všech nových verzí s garancí správnosti dle platné legislativy (ČR, SR)
  • telefonická služba hot-line zajišťovaná vyčleněným oddělením
  • zajišťování modifikací a rozšiřujících funkcí programového vybavení dle individuálních požadavků zákazníků
Garance a služby